Засідання у
родинному клубі „Школярик”
Тема. „Сім'я –
святиня людського духу ”
Форма
проведення. Зустріч у клубі "Школярик"
Мета. Виховувати почуття родинного єднання, поваги до батьків,
свого народу, розвивати творчі здібності учнів, сприяти співпраці школи та
сім'ї.
Обладнання. Запрошення для батьків, презентація сімейних фото, магнітофон.
Попередня підготовка.
Шановна родина
____________________
Запрошуємо Вас на
святкове засідання
у родинному клубі "Школярик".
Тема зібрання „Сім'я – святиня
людського духу”
Чекаємо Вас _______________________________
Домашнє завдання:
1. Принести 2-3 веселі
або серйозні сімейні фотографії.
2. Пригадати найцікавішу
родинну історію.
Дружний колектив 1-го класу
|
Хід свята
"Найкраще, що може зробити
людина для інших –
це виховати в своїй сім'ї гідних
дітей"
Ч.Айтматов
Дорогі наші матусі, татусі, дідусі, бабусі, дорогі діти!
Вітаємо вас у сімейному клубі "Школярик". Як приємно бачити вас
здоровими та радісними.
Сім'я – святиня людського духу, благородних людських почуттів: кохання, вірності, любові, піклування. Сім'я –
це невсипуща хранителька звичаїв і традицій предків. Людина – смертна, але рід,
родина, народ – безсмертні.
Нас зібрала сьогодні також сім'я, сім'я шкільна, яка народилась зовсім
недавно, всього декілька місяців, яка ще не має своїх традицій та звичаїв.
Хочеться вірити, що все ще попереду!
Учень: Рідні мами! Рідні тата!
Ми вітаєм вас на святі.
Ми вас любим щиро, щиро.
Вам бажаєм щастя й миру!
Учениця: Ви нас теж любіть, рідненькі,
Бо ми діти дорогенькі,
хочем бути на вас схожі,
і як ви, такі ж хороші.
Хай же наше добре слово
розквітає веселково.
Отож, сьогодні ми зібралися для того, щоб краще пізнати
себе та близьких нам людей.
А почнемо зі
звичайної статистики серед дітей у нас в класі: (по іменах перераховуються діти,
наприклад 1 Анжела, 2 Катрусі
т.д.)
Серед мам у
нас в класі (аналогічно ):
______________________________________
Серед наших
татусів: ____________________________________
Ось така у нас
родина.
Кажуть, що в
_______ рр. у долі людства сталася незвичайна подія. Яка? Я тоді також про це
навіть не задумувалася. В цей час світ вітав народження моїх учнів, розумників
та розумниць, а тоді ще маленьких безпомічних немовлят. Через 6 років доля
звела нас у 1-й клас.
Життя по-різному складається в людини,
Бо
це вже як судилося кому.
В
одних воно як пісня лебедина,
А
в інших... Наче зовсім не було.
Та
наша мова нині про родину,
Про
дітвору й поважних їх батьків.
Про
те, що має кожен з вас
чудових
доньку чи сина,
І
хай так буде упродовж віків.
Були
й у вас і зустрічі й чекання.
І
словом, все, що є в кожній сім'ї.
Ось
тут сидять ніжні плоди кохання,
А
поруч них їх стовбури міцні.
Наш
родинний сад нині квітує.
Боже,
дай, щоб завжди так було.
Хай
порозуміння в вас панує,
Адже
це сюди усіх нас привело.
Всі
ми різні, трохи незнайомі,
Тож
історії почути пора.
Починаємо
згідно алфавіту
1. Рухлива,
весела, говірка Божок Марина.
Чому саме
Марина? Хто дав донечці таке ім’я?
2. Добра,
щира, вразлива Аихівська Яна.
Будучи
малюком, була спокійна чи криклива?
3. Активна,
ініціативна « Клад ідей» Вірченко Дар’я.
Хто має на
Даринку більший вплив у сім’ї?
4.Мрійлива,
спокійна на уроках, активна, дієва в позаурочний час Гнатюк Анастасія.
Чим полюбляє
займатися вдома?
5. Виважена,
відповідальна, творча Горецька Анастасія.
Чим
захоплювалась у дошкільному віці?
6.
Цілеспрямований, допитливий Губенко Владислав.
Чи має плани
на майбутнє? Мрію?
7. Ніжна,
акуратна Дзюба Даринка.
Які сімейні традиції любить?
8. Спокійна,
відповідальна, скромна Зінчук Даринка.
У скільки
місяців почала ходити?
9.Творча,
серйозна, закохана в коней Ковалькова Дана.
Хто дав таке
незвичне ім’я?
10. Спокійна,
уважна, добра Лукащук олена.
Чи любить гратися?
Яка іграшка улюблена?
11.Кмітлива,
грайлива Малецька Оксана.
Яка вага Вашої дитини була при народженні?
12. Мрійливий, вихований, можна сказати інтелегентний Мановський Едвін.
Що вперекладі означає ім’я вашого сина?
13. Відповідальний, умілий, хазяйновитий Меленчук Віталик.
Чи пам’ятаєте
перші слова сина?
14. Радісна, сонячна, рухлива Нікітчук Даша.
На кого більше схожа: маму, тата, бабусю, дідуся?
15. Працьовита,щира, добра Редько Вікторія.
Хто з членів родини має найбільший вплив на доньку?
16. Тиха, скромна, привітна Савчук Лілія.
Ім’я – назва ктіки. Полюбляєте такі квіти?
17. Швидкий, нестримний, допитливий Стародубов Олег.
Коли почав ходити чи зразу бігати?
18. Поважний неспішний, любить щоб слухали Тимощук Юрій.
(Батьки відповідають,
розповідають цікаву дитячу історію)
Питання, які можна використати для бесіди
Ø Хто дав Вашій
доньці (сину) саме таке ім'я і чому?
Ø Ваша дитина
була крикливим немовлям чи спокійним?
Ø У скільки місяців почала ходити Ваша дитина?
Ø Чи пам'ятаєте перші
слова Вашої дитини?
Ø Захоплення
дитини в дошкільному віці?
Ø Які традиції
є у Вашій сім'ї?
Ø Чим полюбляє
ласувати Ваша дитина?
Ø На кого більше
схожа Ваша дитина?
Давайте
послухаємо чого навчилися ваші діти за цей короткий час.
(Діти декламують вірші, розказують усмішки,
розігрують шкільні веселі історії)
На світі білому єдине,
Домашнє вогнище родинне,
Оселя наша і сім'я.
В щасливі і важкі години,
Куди б нам не стелився шлях,
Не гасне вогнище родинне,
В людських запалених серцях.
В родині згода – горе плаче,
Коли гризня – життя собаче,
Слабка сім'я – погана слава,
Міцна сім'я – міцна держава.
Давайте встанемо та візьмемося за руки, щоб утворилося живе коло. Кожен хай
назве те почуття, яке, на його думку, має панувати у нашій шкільній родині. (Любов, добро, ніжність, дружба,
взаєморозуміння тощо)
Вчитель. Шануймо кожну
мить життя – вона безцінна. Уміймо нею дорожити, даруймо один одному любов,
повагу, взаєморозуміння.
Немає коментарів:
Дописати коментар