середу, 4 грудня 2013 р.

Позакласний захід

Позакласний захід

Тема.         „ Світ наших захоплень ”

Мета. Виявляти та розвивати творчі здібності та дарування учнів, пізнавальні інтереси, розширювати кругозір, збагачувати словниковий запас, сприяти згуртуванню учнівського та батьківського колективу, зміцненню зв’язків сім’ї та школи.
Обладнання. Запрошення для батьків, виставка виробів до сторінки „Умілі ручки”, „Вернісаж”,  магнітофон, фонограми, призи для глядачів.
Форма проведення.  Усний журнал

Попередня підготовка.
1.За  місяць  перед проведенням свята учні разом з вчителем та батьками обирають ту сторінку журналу, на якій найкраще розкрилися б їхні здібності та дарування. Щоб не затягувати час та дати можливість всім дітям прийняти участь, кожен учасник повинен обрати не більше як дві сторінки.
2.     Діти готують запрошення своїм родинам.



Шановна родина _______________________________________
Творчий колектив нашого  класу запрошує Вас на перегляд усного журналу „Веселка”.
У номері: пісні, танці, гумор та ще багато цікавого.
З нетерпінням чекаємо на Вас ___________________ 200_ року о  12.00.

Дружний колектив 3-го класу


3. В переддень свята учні разом з вчителем прикрашають зал, готують виставку виробів.




Доброго дня, дорогі друзі! Раді вітати вас у цьому залі.
Чи любите ви читати журнали? Які ?
(Вчитель звертається окремо до дітей, батьків, бабусь, дідусів)
Звичайно, кожен обирає журнал на свій смак.
Діти полюбляють журнали із захоплюючими історіями, веселими віршиками, гарними ілюстраціями. Мами та татусі надають перевагу „Наталі”, „Cosmopolitan”, „За рулем”. А бабусі та дідусі цікавляться народними рецептами та ... дитячими журналами для своїх дорогих онуків.
Та ви всі уявляєте журнал, виготовлений з гарного паперу, з чудовою обкладинкою та яскравими малюнками.
А сьогодні ми будемо гортати сторінки усного журналу.
         Шановні батьки, хто з вас пам’ятає назву нашого журналу?
Чи знаєте, що означає це слово?
         Давайте зазирнемо на сторінку „Довідкову” (розповідає учень)
Веселка – явище природи, коли сонячне проміння світить крізь дощ. Дощові краплини розкладають світло на різні кольори. Кольори веселки розташовані завжди в тому самому порядку. Якщо дивитися з землі, то веселка нагадує півколо, аз літака вона здається колом. Кольори веселки: червоний, жовтогарячий. жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий.
- А хто з вас знає, як у Біблії розповідається про виникнення веселки?
(Розповіді учнів або батьків)
(Після великого потопу, який тривав 40 днів і 40 ночей, Бог пообіцяв, що більше ніколи не буде нищити землю у такий спосіб. І на згадку про обіцянку Він подарував людям веселку.)
         - А тепер спробуємо підібрати споріднені слова до слова веселка (веселий, веселитись, весело). Надіюсь, що перегляд журналу буде таким же.
         Як кольорів у веселки , так і сторінок у нашому журналі буде 7:

1.     Літературна.
2.     Умілі ручки.
3.     Вернісаж (картинна галерея)
4.     Танцювально-спортивна.
5.     Гумористична.
6.     Театральна.
7.     Святкова
На кожній сторінці для глядачів є конкурси. Тому, шановні родини, не втратьте можливості продемонструвати свої уміння та заробити призи, які можна отримати в кінці перегляду, набравши найбільше балів.
Всі сторінки об’єднані однією темою, яку ми намагатимемося розкрити, а саме: „Світ наших захоплень”.
У кожного журналу є обкладинка. Сьогодні на обкладинці першого номеру журналу „Веселка” буде дружний колектив 3-А класу
(Фото учнів)
Сторінка 1.
Літературна.
         Наш дружний колектив надзвичайно полюбляє читати. У нас навіть є рекордсмени, які  мають високу техніку читання. (Вчитель називає прізвища учнів) Давайте їм поаплодуємо. Молодці! Але ми читаємо не тільки швидко, але й якісно. А як ми декламуємо вірші...
У цьому ви зараз всі переконаєтесь (5-6 учнів класу, які за бажанням обрали дану сторінку, читають напам’ять вірші).
- Давайте ще раз дружно поаплодуємо нашим учасникам, які так гарно представили цю сторінку.

Конкурс для глядачів
„Перевертні”
Наш мудрий народ склав дуже багато прислів’їв та приказок. Спробуйте правильно назвати народну мудрість.
Ø Ковбаса – нічому вухо. (Хліб – усьому голова).
Ø Байдужому Василеві вухо пришили. (Цікавій Варварі носа відірвали).
Ø Голосніше йдеш – ближче стоїш. (Тихше їдеш – далі будеш).
Ø Ганьби тебе твоя рученька. (Хвали мене моя губонька).
Ø З холодного мовчання і вогонь замерзає. (Від теплого слова і лід розмерзається).
Ø Груша з грушею близько не росте. (Яблуко від яблуні недалеко падає).
Ø Ворог не взнається з щастя. (Друг пізнається в біді).

Сторінка 2.
Умілі ручки.
Наші ручки уміють робити багато корисних та гарних виробів. А коли ще додамо трішки фантазії – виріб на славу.
Сьогодні наші умілі ручки вас приємно здивують.
(Учні та батьки переглядають виставку, екскурсоводи представляють свої  роботи )
     
Наші учні полюбляють і вміють дуже гарно ліпити з пластиліну мініатюрні фігурки різних тварин. Тому ми вирішили об’єднати умілі ручки з допитливим розумом наших чомусиків. А як, ви дізнаєтесь, переглянувши наступну сторінку.

Сторінка 3.
Вернісаж (картинна галерея)
Діти представляють свої малюнки.        
Давайте дружними оплесками подякуємо нашим учасникам.

Конкурс для глядачів
„Всезнайки”
(Курсивом виділені правильні відповіді)
1.     Сонячна система складається з:
Ø Сонця та шести планет
Ø Сонця та дев’яти  планет
Ø Сонця та десяти планет
2. Світло поширюється зі швидкістю:
Ø 3 000 км/с
Ø 30 000 км/с
Ø 300 000 км/с
3. Телефон винайшли у :
Ø 18 столітті
Ø 19 столітті (у 1876 році Грейманом Беллом)
Ø 20 столітті
4. Мільярд має :
Ø 6 нулів
Ø 8 нулів
Ø 9 нулів
5. Тандур – це :
Ø глиняна піч індійців
Ø музичний інструмент
Ø дерево в Америці
6. Торнадо – це :
Ø музичний термін
Ø велетенський стовп повітря, що обертається
Ø звичай іспанців
7. Планктон – це :
Ø шар земної поверхні
Ø дрібні живі організми і рослини у воді
Ø термін у фізиці

Сторінка 4.
Спортивно-танцювальна.
Народне прислів’я вчить: „Бережи одяг поки новий, а здоровя поки молодий”. Учні зміцнюють своє здоровя, вчаться бути витривалими та стрункими на уроках фізичної культури, у спортивних секціях та заняттях хореографії.
(Учні демонструють вміння).
Сторінка 5.
Музична.
А яке ж свято без музики та пісень.
До того ж нам потрібна фізкультхвилинка. Тому наступну пісню будемо виконувати всі разом. Давайте встанемо.
( Один учень проспівує слова пісні та показує рухи, а глядачі повинні все повторити)
1-й куплет
Руку праву наперед,
А тепер її назад.
Руку ліву наперед,
А тепер її назад.
Ми танцюєм буги-вуги,
Повертаючись навкруги,
І в долоні плещемо ось так, так, так.
Приспів:
Буги-вуги, ха-ха (4 рази)
2-й куплет
Ніжку праву наперед...
3-й куплет
Вушко праве наперед...


Сторінка 6.
Театральна.
З давніх давен людям хотілося зобразити сценки з життя, що вони і робили. Так у давніх греків виникли театри.
У нас також є артисти лялькового театру, які розіграють спільно складену п’єсу «Квіти до маминого свята»
(Виступ учнів)
Давайте їм поаплодуємо.
Наша сторінка „Театральна” плавно переходить у „Гумористичну”

Сторінка 7.
Гумористична.
Кажуть, сміх – це здоров’я, профілактика захворювань. У шкільному житті смішних історій вистачає, тому смійтеся на здоров'я. Нещодавно ми знайомились з творчістю дитячого поета Грицька Бойка, вірші якого надзвичайно полюбились учням 3-А класу.
(Діти розігрують сценки, читають гуморески)
На черзі остання сторінка нашого журналу „Веселка”. Називається вона святкова.  А яке ж свято без конкурсів.
Запрошуємо на сцену хлопчиків.
Запрошуємо на сцену дівчаток.
Запрошуємо на сцену матусь та татусів.
Підведемо підсумки за участь у конкурсах для глядачів.
 (Вручаються призи)

Інтерв’ю :
- Чи сподобався вам журнал?
- Яка сторінка запам’яталась  найбільше?
- На якій ще сторінці хотіли б бачити свою дитину? Що плануєте для цього зробити?
- Ваші побажання редакційній колегії нашого класу.


         Удачі вам, шановні родини! До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар